
۱- متن برای تمرین لحن عاشقانهبانو،بانوی بخشنده ی بی نیاز من!این قناعت تو دل مرا عجب می شکند.این چیزی نخواستنت و با هر چه که هست ساختنت.این چشم و دست و زبان توقع نداشتنت و به آن سوی پرچین ها نگاه نکردنت.کاش کاری می فرمودی دشوار و ناممکن،که من به خاطر تو سهل و ممکنش می کردم.کاش چیزی می خواستی مطلقا نایاب که من به خاطر تو آن را به دنیا ی یافته ها می آوردم.کاش می توانستنم هم چون خوب ترین دلقکان جهان تو را سخت و طولانی و عمیق بخندانم.کاش می توانستم هم چون مهربان ترین مادران رد اشک را از گونه هایت بزد...
ادامه مطلب
دل گرم که باشی در کولاک دوری و سرمای فصل ... هم هرگز چای دو نفره ات ... یخ نخواهد کرد xa0...
ادامه مطلب